Uitvaart
Vereniging
Leek

vragen

Wie kunnen er allemaal lid worden?

Iedereen kan lid worden. Ieder lid betaalt contributie die door het bestuur is vastgesteld. Deze contributie dient jaarlijks te worden voldaan. Dit kan eenvoudig via automatische incasso of, wanneer gewenst, via acceptgiro. *

Kinderen van leden zijn tot 18 jaar zijn gratis lid

• Jonger dan 18? Dan ben je automatisch medelid van het gezin. **
  • 18 jaar of ouder? Dan betaal je vanaf dat moment zelf de contributie en ontvang je een acceptgiro van de vereniging met tevens de optie tot automatische incasso.
  • 30 jaar of ouder? Dan dient er een inkoopsom te worden voldaan. De hoogte van deze inkoopsom hangt af van de leeftijd waarop je instapt in de vereniging. Na het voldoen van de inkoopsom vindt er de reguliere contributie plaats.

Tarieven 2024 lidmaatschap

Tarieven zijn per jaar.

kinderen tot 18 jaar
gratis
1 volwassene
kan ook 1 ouder met kinderen zijn
15,- *
gezin
30,- *

* Tarieven 2024 op basis van automatische incasso. Wanneer je de betaling wilt voldoen via acceptgiro geldt een toeslag van 1,- per betalend persoon (gezin dus 2 euro).
** Leden moeten wel geboortes en wijzigingen doorgeven van de kinderen: niet in ledenadministratie betekent geen vergoeding.

Word nu lid

Wat vergoeden wij?

Als lid van de vereniging heb je recht op dat Uitvaartverzorging Westera alle zaken voor je regelt bij een overlijden.

Wij verlenen daarnaast nog een extra pakketvergoeding van 750,- bij overlijden. Dit bedrag wordt op de totaalfactuur in mindering gebracht.

Vragen?

Heb je nog vragen? Dan lezen we die graag! Maak gebruik van ons formulier of stuur een maitje naar info@uitvaartverenigingleek.nl.